vasárnap, május 13

Memória rulez

Ma megint megbizonyosodott, hogy a nők nem bírják anniyra a gyűrődést..

Én nagyon jól vagyok mára, de Anyát annyira megviselte az ÉN frontérzékenységem, hogy totál kihagyott az agya neki. Képzeljétek, még azt is elfelejtette hogy még a hét elején megbeszélte a barátnőjével, hogy ma eljönnek engem meglátogatni...

úgyhogy elég érdekesen nézett, amikor Apa bement hozzá a hálóba a délutáni alvásánál, hogy "drágám, nem is mondtad, hogy ma vendégek jönnek"...aztán amikor magához tért, akkor meg persze csapkodta a fejét, hogy "dehülyevagyok"meg ilyenek....mindenki elég jól szórakozott rajtra. Aztán persze hallottam, hogy rám keni az egészet: �agyerekmiattnemtudtameléggékialudnimagamazértvagyokilyenhülye�, de én azt gyanítom, hogy ment azért ez Neki régebben is�.Még szerencse, hogy Ágiék nem haragudós népek.Hála nekik ezért (is, meg a szép kis ruciért is, amit hoztak)

Aztán befutottak Nikiék is újfent, mert kedden elfelejtették elvinni a függönyt,(Anya felejtette el, de már nem akarom ezért is Őt hibáztatni, mégiscsak Tőle kapok enni), és kerekedett egy jó kis dumaparti, (nagyrészt Rólam volt szó persze), kézről-kézre adtak, fotóztak,szóval elvoltunk, na.

Anya még egy órával azután is, hogy elmentek, azt mondogatta, hogy "dejóléreztemmagam"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése