vasárnap, május 20

Békés hétvége

Tegnap egy igazi Királylány jött látogatóba...én először nem hittem el, hogy az, mondtam Anyának, hogy itt valami suskus van, mert nincs is korona a fején, de Anya mondta, hogy azért mert Ő nem ott hordja, hanem a szájában...érdekes egy szokás, de azért mégiscsak Ő az első Királylány, akit láttam! hozott Anyának halat enni, ami ugye nekem is jó, mert ha Anya eszik, akkor nekem is sok kaja van...értitek, nem? Csak azt bánom, hogy annyira belemerültek a pletyibe, hogy egy darab közös kép sem készült... Na, majd legközelebb!
Ma meg majdnem egész nap kint voltunk a kertben, gyönyörű idő volt, nagyon tetszettek a verebek, amik az ágon udvaroltak egymásnak. Ja, és elkezdtem idomítani a kutyámat is!Nézzétek, mondtam Neki, hogy "lábhoz", és majdnem eltalálta:

És még valami történt, ami Anya szerint nagyon szép teljesítmény: megfordultam az ágyamban! Igaz, nem a hasamról az oldalamra, hanem a menetirányra merőlegesen 90 fokban, de azért ez is valami! Tudjátok, milyen soká tartott ennyit mászni???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése