csütörtök, május 10

Oltások

Tegnap este végre hazajött Apa.Meg kell mondjam, hogy már hiányzott. Ráadásul hozott nekem egy nagyon frankó szerkót, márkás is, szép is, nagyon meg vagyok vele elégedveOlllyyyan dögös leszek benne, hogy mindenki eldobja magát!Anya azt ígérte, hogy hamar kimossa, és ha jó idő lesz szombaton, akkor amikor megyünk vásárolni (Anyának kéne valami extra méretű alkalmi ruha...höhöhő)akkor fel is vehetem.Ja, meg hozott egy csmó csokit is Apu (ez érdekes módon rögtön a ruhaméret után jutott eszembe), és úgy tömték magukba, mintha már egy hete nem ettek volna...Apa előbb feladta
Aztán ma,
reggeli után mégodabújtam Apához aludni egy kicsit....ez nagyon jó volt.
Az már sokkal kevésbé, hogy egy óra múlva beállított a dokibácsi, és mind a két combomba benyomott egy nagy szurit...én nem is értem...ez az ember közveszélyes, és senki nem védett meg! Jól fájt mind a két lábam, aztán nekem mondogathatják, hogy "hidd el, ez a Te érdeked is", hát hiszi a piszi!Kinek jó ez?Anya plusszba még egy kúpot is benyomott a popsimba, na, akkor végképp elgurult a gyógyszerem! Még jó, hogy utánna kaptam enni, mert már nagyon kész voltam...bár, a kp azért arra jó volt, hogy olyan jót aludtam ebéd után, mint a csuda! Aztán most este Apa hozott egy új játékot, amit TVre kell kötni, és teniszeni, meg ilyeneket lehet vele....ott ugráltak egész este, én meg a székemből röhögtem rajtukez kárpótolt kicsit az oltásértMost viszont megyek aludni, szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése