csütörtök, május 24

Tombol a nyár

Hú, tegnap óta annyira meleg van, hogy csak pucéron lehet kibírni! Még jó hogy Anyát nem zavarja, ha néha egy szál semmiben szeretek lenni!Mondtam neki is, hogy nyugodtan legyen Ő is így, de azt mondta, hogy fél, hogy esetleg kihatással lenne a fejlődésemre, és nevetgélt ezen egy kicsit...én nem nevettem, mondtam, hogy engem tényleg nem zavar, legalább mindig szem előtt tarthatom a kajámat...ezen megint nevetett, és mondta, hogy tudja, hogy állandóan a pocakom miatt aggódom...ami azért rágalom.Délután meglátogatott minket Anya egyik barátja, aki hozott nekem egy aranyos csirkét. Egy csomót dumáltak Anyával, de láttam ám, hogy engem is nagyon stírölgetett... és amikor megfogott, csak nézett, hogy "húderégvoltakezembenilyen-
apróság"...Anya jó szokása szerint rögtön rá akarta beszélni egy hozzám hasonlóra, bár talán még rábeszélni se kéne annyit....lehet, hogy lesz nekem is újabb kishaverom?
Aztán amikor Apa hazaért, majdnem hülyét kapott, mert azt kellett látnia, hogy kint heverünk Anyával a kertben a medence mellett, és nézzük együtt a madarakat, meg a füveket, meg ilyesmiket, Anya iszogat hideg üdítőt, én elvagyok a cumimmal...kijelentette, hogy ez tisztességtelen, neki bezzeg dolgozni kell, meg ilyenek....mi meg csak vigyorogtunk Aztán este kitalálta, hogy leméri, mennyit nőttem, Anya meg egy órát vihogott a módszeren:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése