kedd, május 8

Egyedül

No, most tegnap óta kettesben vagyunk itthon Anyával. Apa 3 napra Brüsszelbe utazott, holnap délután jön csak haza. Tegnap együtt vittük ki őt a reptérre, ami mondjuk nem olyan nagy szó, tekintettel arra, hogy annyira közel van, hogy még igazából el sem tudtam aludni, már is itthon voltunk. Estére eljött a Bóbita, Anyával nagy kajálást csaptak, meg egy csomót játszott is velem, nagyon jól elvoltunk.Aztán éjjel én vigyáztam Anyára Apa helyett, mert szerintem egy kicsit félt. Már ma is mondta, hogy "ugye, ma is velem alszol?"...naná
Én is nagyon jót aludtam ám így már délután is, olyan kis vidáman keltem, hogy csak na!Igaz, eddig Anya volt a legjobban ellene, hogy a gyerek együtt aludjon a szüleivel, de én már a kezdettől biztos voltam benne, hogy mihelyst' egy napot egyedül lesz, azonnal megváltozik a véleménye...de megígértem Neki, hogy ezentúl is szépen el fogok aludni a saját ágyamban is, és nem várom el, hogy ebből rendszer legyen...Aztán Anya már reggel győzött kapkodni a telefonjáért, mert nagyon tetszett neki, hogy erre a látványra ébred (és közben motyogott valami olyasmit, hogy "most már értem")
Délután meg eljött Anya barátnője a párjával, Anya már nagyon várta őket, merthogy hoztak egy csomó jó kis filmet...nem tudom mit gondol ez az én Anyám....most már azért ismer egy ideje, nem tudom, mikor gondolta Ő ezeket megnézni.....de megnyugtatott, hogy a nagy észe nekem való mese....remélem, ez nem mese
Nikiék is babusgattak, Anya froclizta is őketDe valóban jól állok nekik

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése