szerda, május 30

Nyár

Hát, a hétvége további része piszok gyorsan elszelelt...Vasárnap jött a Klári nagyi Katikával látogatóba, tök le voltak nyűgöződve, hogy milyen gyorsan növök, meg ügyesedem. Szó ami szó, most már tényleg szórakoztatónak találom a játszószőnyegemet is például, amióta meg tudom fogni a játékokat... így azért egész jó.

Egy csomót voltam most is kényeztetve, amit továbbra is nagyon bírok, meg fotózkodtunk is sokat...szóval jó volt.Itt voltak tegnap estig, a Katival jó nagyot sétáltunk, az összes környékbeli utcát végigjártuk!

Aztán estére úgy elfáradtam, hogy miután a Nagyiék elmentek Apa mellett elaludtam a kanapén...de az igazán vicces Molly volt, ahogy kigúvadt szemmel bámult, amikor a nagy meleg miatt Anya egy kicsit hagyott pucéron is játszani a székemben...csak úgy guvadt Molly szeme! Nem csoda mondjuk, ilyen lenyűgöző férfiasság láttán!

Ma nem volt semmi különös, majdnem az egész napot végigaludtam, mert végre nem volt olyan nagy meleg... meg készülök a holnapra, mert megyünk majd le a másik Nagyiékhoz Kecskemétre. Ez lesz az első hosszabb utam!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése