péntek, június 1

No, a tegnap tett ígéretéhez híven reggeli után Anya felöltöztetett, összekészülődött, kihúzta magát, megköszörülte a torkát, beültetett az autóba, és visszamentünk az ékszerboltba. Hát, én még sose láttam Anyát ennyire kiabálni!!! Az az eladó, aki tegnap a hibás cuccot próbálta ránk sózni, az marha nagy mázlijára nem volt ott, még nagyobb malaca volt, hogy a főnöke sem volt bent az üzletben, úgyhogy Anya annak az eladónak ordította le a haját, aki éppen ott volt, és aki mellesleg tegnap is dolgozott, tehát valszeg tudott a dologról, mert egy szóval nem mondta, hogy " biztos otthon esett le a lap, mert itt még jó volt"...Anya mutatta Neki, hogy az ezüstlap hátán levő ragasztómaradék még csak nem is ragad, tehát ez már egy hónapja is csak oda volt illesztve az albumhoz...persze ezt elég emelt hangon közölte. Egyébiránt azt kell mondjam, hogy szerintem ebben az egészben az volt az igazán gusztustalan, hogy az eladó valószínűleg azért merte ezt megtenni, mert látta, hogy Anya velem van elfoglalva, és valamiért úgy gondolta, hogy ha majd otthon észre is veszi, már nem jön vissza. Ez nem ismeri az én Anyámat, ha ismerné, tuti meg sem kísérel hasonlót....Anya elmagyarázta (elordította) neki, hogy Ő ezt ajándékba szánja, és képzelje el, mi lett volna, ha csak fogja a dobozban lévő cuccot, díszcsomagolást tesz rá, és az egész csak akkor derül ki, amikor kibontják a cuccot.Komolyan azt hittem, hogy neki is megy a srácnak, és ikaparja a szemét, vagy valami! Nekem egyébként tetszett a szitu, végig vigyorogtam...Az eladó nem...de úgy kell neki. Na, aztán végül is mondta a srác, hogy kicseréli, de mondta, hogy már csak másmilyen album van, és mutatta a kirakatban azt, amit Anya ugye tegnap már kiválasztott...na, Anyának sem kellett több, emelt hangon közölte az emberrel, hogy Ő már tegnap azt akarta, csak a tisztelt távollévő kolléga azt mondotta volt, hogy az naptár!!!! Akkor már a feje is vörös volt mindkettejüknek, Anyának a méregtől, a srácnak Anyától...remélhetőleg megmondja majd a kollégának, hogy azért talán jobb, ha legközelebb tisztességgel végzi a munkáját...azért arra kíváncsi lennék, hogy az üzlet tulaja mit szólna ehhez az egészhez...

No, aztán a parkolóban már elégedetten dörzsöltük a kezünket, hazajöttünk, kajáltunk, aztán újra útra keltünk, mert a Niki anyukája vállalta, hogy felhajtja Anya esküvőre szánt rucijának az alját, és elmentünk a cuccért. Ott nagyon jól éreztem magam, Anya kirakott a kanapéra, és Erzsi nénivel 2 órát beszélgettünk (Anya is dumált közben, de én azt hiszem, hogy én azért jobban érdekeltem Erzsi nénit).Volt ott egy szép cica is, de nem engedték, hogy játsszak vele...na, majd legközelebb!

Aztán siettünk haza, mert jött Vira nagyi, mert holnap Ő fog rám vigyázni, amíg Anyáék esküvőre mennek. Estére jöttek még látogatóba a Zsófiék, ugyanis a Fecóval még nem is találkoztam...Fecó hozott Anyának nagyon szép virágot, játszott velem egy csomót, segítettek a fürdetésemnél, és Nagyi és Zsófi vacsoráztatott. Aztán amikor mentem aludni, még félálomban hallottam, ahogy majdnem éjféli kint játszanak a nappaliban, nyomták a bowlingot ezerrel...és persze megint Apa nyert!!!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése