vasárnap, június 17

Házassági évforduló

Áááááá, ma is olyan hőség volt egész nap, hogy az valami hihetetlen…és állítólag a jövő héten még melegebb lesz…Tehát már kora reggel kimentünk a kertbe, ott is reggeliztünk, aztán Anya bement előkészíteni az ünnepi vacsit, Apa meg közben gondolkodott, hogy milyen szórakozást találjon ki nekem, amíg átolvassa az újságját…és kitalálta, hogy addig én Anya „szaklapját” olvasgassam… Rájöttem hamar, hogy szeretek olvasni, jól kiolvastam az újságot…jó apróra. Estére ki is kísérletezték, hogy a Sztorimagazin a legtutibb, mert a Hotnak például túl kemények a lapjai, és nem is zörögnek olyan szépen… Igaz, hogy a Sztori meg fog, Anya majdnem infarktust kapott, amikor bevitt pelusozni, és a kinti verőfény után félhomályosnak tűnő szobában meglátta a lábszáramat, ami úgy nézett ki, mint aki 4 menetet lehúzott Hulk Hogan ellen. Elég csúnyán nézett Apára, amíg az fel nem világosította, hogy az festék… Mindenesetre nem szeretnék annak a helyében lenni, aki akár csak csúnyán néz rám!

Délután meg végre valahára felfúrták a falra azokat a képeket, amiket róluk csináltak gyerekkorukban, meg a parafatáblámat, amire majd kirajzszögezhetjük a kis dolgaimat, fotómat, ilyesmiket...nagyon szép lett így a fal:

Aztán én estére megint kipurcantam, úgyhogy 8kor már aludtam….egyébként is tudtam, hogy nyugiban akarják megenni az évfordulós vacsit, gondoltam, miért pont most ne hagyjam őket?

BOLDOG HÁZASSÁGI ÉVFORDULÓT!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése