szombat, június 23

Razzia a csokiknál

Tegnap óta szalmák vagyunk Anyával, mert Apa elment a haverjaival hétvégézni, ahogy ők mondják „kiheverni a csajokat”…..remélem, vele mehetek majd pár év múlva…addigra lehet, hogy nekem is lesz kihevernivalóm….

Reggel szomorkodtunk is egy kicsit, hogy magunkra maradunk, de aztán elmentünk a baba-mama talira a cukrászdába, és egy szelet süti meg egy nagy jegeskávé után már Anya sem volt szomorú . Én próbáltam közben Vincével összehaverkodni, de hát Ő már nagyfiú, és nem vagyok sajna elég szórakoztató Neki….a kavicsok a parkolóban sokkal jobban vonzották. Már én is alig várom, hogy szabadon kavicsozhassak, mert az valami nagyon jó dolog lehet, Vince is nagyon elégedett képet vágott utána.Aztán a tali után Zéncsi még hozzánk is eljött az Anyukájával ebédelni, és köcsönadtam Neki a pelenkázóasztalomat is.Amilyen kis morci volt, már rá is fért

Délutánra meg eljött megint Bobó, hogy pletyizzenek Anyával, és megünnepeljék, hogy Bobó megvette az első lakását. Mondta, hogy majd én is mehetek hozzá, mert van kertje is, és majd szaladgálhatok….jó, akkor lehet, hogy előbb mégiscsak szaladgálni tanulok meg, nem kavicsozni….asszem, nem fogok unatkozni az elkövetkező időkben…

Ja, és Bobó kijelentette, hogy küldetésének érzi, hogy ne maradjon olyan csoki az édességes-kosárban, aminek már lejárt a szavatossága, és nagyon rendesen átválogatta őket…semmit nem bízott a véletlenre: amire az volt írva, hogy még jó, azt még meg is kóstolta…biztos ami biztos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése