szerda, június 6

Csípőszűrés

Tegnap este Anya a zsenialitásom újabb jelét vélte felfedezni...
vacsi előtt a kanapéra raktak egy kicsit tornázgatni, hogy legyek hason is, Anya csak néz, néz a nagy szemével, és egyszer csak nevetésben tört ki, és mondta Apának, hogy "nézdmár, a gyereknek (ez én vagyok) Z alakban kopik a haja!!!! Olyan, mint Zorro (azt nem tudom ki, de biztos valami szimpatikus figura"...és ezen elég sokáig szórakoztak.

Na, ma meg mentünk a csípőszűrésre. Nem volt problémamentes, mert mért is volna.....negyed kettőt mondtak Anyának a telefonba ugye 8 héttel ezelőtt, amit nagyon jól meg is jegyzett, és fel is írt, mert ugye két hónap nagy idő. Igyekeztünk nagyon pontosak lenni, mert hát ha ennyire meg van szabva, hogy negyed kettő, meg ilyen sok a várakozási idő, akkor tuti nagyon időpontra kell menni....hát nem!!!!! Mi már 1 órára bejelentkeztünk lent, minden papír előkészítve, és vigyázzállásban ültünk a folyosón.....1 óra 40kor Apának aztán elgurult a gyógyszere, és megkérdezte az épp kitekintő nővérkét, hogy mi van már...kiderült, hogy az Ő papírján 15 óra 10!!!!! percre van időpont. Apának elkezdett lilulni a feje, erre gyorsan behívtak minket, mert látták, hogy már én is nagyon türelmetlen vagyok (éhes). És egy perc alatt megvolt a vizsgálat(mondjuk én momentán ezt annyira nem bántam).Elég vicces ez az egész....
Na mindegy, utána még gyorsan beugrottunk Anyával vásárolni (én elaludtam, és Anya úgy ítélte meg a helyzetet, hogy ez még gyorsan belefér), hazafelé meg először autóztam felhőszakadásban...úgyhogy izgalmakban nem volt hiány ma sem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése