péntek, június 8

Kicsi kocsi sokat bír

Ma meg a Metroban voltunk vásárolgatni…illetőleg vásárolgatásnak indult, de aztán végül is annyi cuccot szedtek össze a szeretve tisztelt szüleim, hogy az már túlzás. Ráadásul Anyának odafelé úton jutott eszébe, hogy a babakocsim bizonybenne maradt a csomagtartóban…na, mondom, ez izgi lesz…de Apa nagyon optimistán állt a dolgokhoz, mondván, hogy ez a kocsi mindent elnyel…én meg gondoltam, hogy ajánlom is, mert a babakocsimat nem hagyom….

No, amikor már a pénztárhoz közeledtünk, akkor már Apa is ráncolta azért a homlokát, de aztán végül is a babakocsi utazott elöl Apa mellett, a cuccok 95%a befért a csomagtartóba, a maradék pedig köztem és Anya között utazott a hátsó ülésen. Megfigyeltem egyébként, hogy furamód azok a holmik kerültek Anya mellé, amik a kedvencei (libamáj, minyon….ezek sztem még pont befértek volna hátra)…és azt hiszem, azért nem simogatta Anya most a kezemet utazás közben, mert a libamáj kapta a simit…széééép.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése