vasárnap, június 3

Esküvő

No, tegnap Anyáék ebéd után jól kirittyentették magukat, és elmentek a Fehér Laciék esküvőjére. Én meg jól itthon maradtam kettesben a Nagyival. Marha jól elvoltunk, fogadásokat kötöttünk, hogy Anya vajon hányszor fog ránktelefonálni, hogy ettünk-e, ittunk-e, elaludtam-e nyűglődés nélkül, meg ilyenek
Meg voltam róla győződve, hogy elindulás után fél órával már csöngeni fog a telefon, de láss csodát, egész este összesen kétszer hívta a Nagyit, abból is az egyik azért volt, hogy ha minden rendben van velem, akkor Ők még maradnának kicsit.
Meg kell mondjam őszintén, elég jól elvoltunk, Nagyi olyan rutinos, mintha nem is 25 éve csinálta volna ezt a dolgot legutóbb
Délután játszottunk, aztán fürödtünk, kajáltunk, és simán elaludtam...Anya mondta is Neki a telefonban, hogy azért legalább egyszer mondhattam volna, hogy "hiányzik az Anyukám" vagy valami ilyesféle....most akkor ton'képpen mit akar? Amikor elment, a lelkemre kötötte, hogy legyek jó...amikor meg jó vagyok, akkor az nem elég jó.....a fene se érti ezt.
Anyáék reggel azt mesélték,hogy nagyon jó volt az esküvő, és Anya megígérte, hogy majd szerez ide egy fotót a menyasszonyról (Ő maga nem csinált), és akkor én is megnézhetem
Ma aztán nem is volt semmi különös, délután Nagyi elutazott haza, mink meg Apával hesszelgettünk kicsit a kertben.....bár mostanában pillanatok alatt tud esni az eső, úgyhogy résen kell lenni nagyon!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése