vasárnap, június 10

Kertezős hétvége

No, tegnap jött a Bóbita, mert ugye Anyáéknak esküvői meghívásuk volt újfent (azért, ha én felnövök, nem akarok ilyen sűrűn esküvőzni…egyszer nősülök, oszt annyi….Anya magyarázta, hogy ez egy másik pasi, de én nem gondolnám, hogy ilyen sokan akarnak nősüni így egyszerre), és úgy volt, hogy ő vigyáz rám…csak aztán mire megjött, Anya úgy döntött, hogy eleget nyafogtam, itthon marad velem..igazából én csak amiatt panaszkodtam, hogy nagyon meleg van, de végül is nem is bántam, hogy maradt….a Bobó is örült végül is, hogy Anya is maradt, mert nagyon jót dumáltak kint a kertben, és este Anya megengedte neki, hogy Ő etessen… ami, megjegyzem, nagyon rutinosan ment neki.

Aztán reggel mielőtt elment volna dolgozni (VASÁRNAP!!! Szegényke), még egy kicsit játszott velem. Mi speciel meló helyett egész nap a kertben medencéztünk Apával….marha meleg volt, Anya kissapit akart a fejemre tenni napszúrás ellen, de aztán rájött, hogy az árnyékban sapi nélkül jobb nekem, bár azt be kell látnom, abban igaza van, hogy nagyon jól, áll .

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése