kedd, június 26

Éljen a fürcsi!!!!! :)

Hát a vasárnapunk nem volt valami fényes, mert még mindig elég vacakul éreztem magam a szurik miatt, de legalább Apa hazaért…annyira örültem Neki, hogy jó sokáig fent is voltam este, hogy tudjunk játszani. Aztán persze tegnap egész nap aludtam szinte, nem sok minden maradt meg a napból….Tegnapra már egész helyrejöttem, az is igaz, hogy végre nincs az a nagyon-nagy meleg sem (27 fok volt „csak”), volt kedvem a játszószőnyegemhez is újra…bár azt is megkell mondanom, hogy mostanában azért jobban szeretem, ha Anya is a közelemben van, egyedül valahogy most nem olyan szórakoztató.

Estére Anya kitalált egy tuti dolgot: előszedte azültető-medvémet a fürdőkádamhoz, ami arra van kitalálva, hogy az ekkora babákat hátfájás nélkül is meg lehessen fürdetni…eddig is próbáltuk már párszor, de egyszerűen nem voltam még olyan nagy, hogy kényelmes legyen…most bezzeg?!!!? Húúúúúú…akkora pacsálást csaptam EGYEDÜL, mint a csuda!!!! Anyáék meg is lepődtek, mert ilyen zajos sikerre nem számítottak.

Ezentúl asszem legalább félórás pacsákat fogok csapni! Éljen a fürcsi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése