csütörtök, június 7

Első közös fürcsi

Találtam még egy érvet amellett, hogy Anya megszállott módjára netezzen.
Apa már a megszületésem előtt is egy csomószor emlegette, hogy milyen jó lesz, majd amikor együtt fürödhetünk a kádban, de Anya valamely olvasmányélményére hivatkozva mindig kötötte az ebet a karóhoz, hogy nem lehet, majd csak akkor, amikor a baba (én) már tud ülni.

Na, tegnap aztán ahogy olvasgatta a fórumját, látja ám, hogy igenis, nem is egy baba fürdik már együtt az apukájával a nagy kádban….úgyhogy döntő elhatározás született, ma én is így fürödhetek. Délutn mégjó nagyokat hancúroztunk kint a kertben a takarón meg a nyugágyon, úgyhogy akár piszkosnak is érzhettem magam, mondom, akkor hadd jöjjön a pacsa!
Anya kisuvickolta a kádat, és jó kis langyi-mangyi vizet engedett bele, mi meg Apával belemásztunk. Marha jó volt ám! Sokkal nagyobb volt benne a hely, lehet fröcsögni, meg minden! Úgyhogy remélem, ezután ezt legalább heti 3szor így csináljuk.Szeretem én a kiskádamat is, de hát változatosság gyönyörködtet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése