kedd, június 5

Menős napok

Tegnap meg ma annyit mentünk!!!!! Tegnap a Brendonba, mert ugyebár megint hó eleje van, és vannak új kuponok....Anyám meg kuponmániás, mindig boldogan mondja Apának, hogy milyen marha sokat spórolt avval, hogy a kuponos dolgokat megveszi...Apa szerint sokkal többet lehetne spórolni, ha már azt akar, akkor, ha mondjuk nem a legdrágább üzletbe megy, vagy mondjuk nem megy ilyen gyakran.....vagy akkor legalább ne magyarázza meg
Szóval kaptam megint új játékot, szép kis nyári takarót, mélytányért hőérzékelős kanállal (na, erre baromi kíváncsi leszek, hogy mikor eszek először belőle....tudom, tudom, kuponos volt, és spórolunk!!!!), meg még pár apróságot (a legjobb egyébként az a kis plüsstáblácska vagy mi a fene, amin "bébi az autóban" felirat van (angolul.....Anya egy nyikkot se tud angolul)és kis tappanccsal kell a kocsi hátsó ablakába lógatni......ez mondjuk baromira kellett NEKEM, mi? Ráadásul fél órát kereste a helyét, hogy hova lógassa, mert már van egy ugyanilyen szövegtartalmú matricája, amin "édibédimacika" van.....lassan már nem lát ki (ja, oldalt jégkorszakos árnyékoló van, ami nem csak a napot takarja el, hanem a kilátást oldalra is.....lassan tuti nem amiatt lesz eccer baja, mert mások nem vigyáznak ránk
Ma meg nénidokihoz kellett menni, úgyhogy mentünk együtt Apával, és amíg Anya dokizott, mi a Váci utcában szendvicseztünk (na jó, Apa szendvicsezett), mint a menők...nagyon királynak éreztem magam!Persze a pincérlány odavolt értem, sütött a nap.....az élet császára voltam vagy félórán keresztül
Utána Apa még elment kicsit melózni (Anya spórolása miatt kell szerintem ennyit güriznie), Anyával meg hazajöttünk, peluscsere(rám fért), kaja(dettó), aztán még egy kis közérttúra.....el is fáradtam rendesen. Aztán megvolt a szokásos napi felhőszakadás, úgyhogy asszem, semmi nem maradt ki......most abbahagyom a szövegelést, és inkább megkérem Apát, hogy vigyen el pacsálni.....puszika

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése