szerda, június 27

Mozgalmas szerda

Ma sokan voltak náluk. Jött a Zsófi, merthogy már elég régen láttuk egymást, és kölcsönösen kezdtünk hiányozni egymásnak, meg jöttek a Nikiék, nehogy Anya ne kapja meg az e havi esedékes DVDmennyiséget. Még a végén elvonási tünetei lennének…..

Aztán persze minden nap mondja, hogy milyen álmos, és hogy ez amiatt van, hogy én már hajnali hatkor kelek, de ez szerintem inkább amiatt van, hogy éjfélig filmet néznek Apával…feküdjön le akkor, amikor én, és akkor reggel sem lesz álmos. Én nem is értem, hogy mi ezen olyan bonyolult. Na mindegy, szóval a vendégekkel együtt kiültünk a teraszra, és csudajól érzetük magunkat! Este Zsófi fürdetett, persze a medvés módszerrel, és csudára tetszett neki, hogy milyen nagyokat tudok rúgni a lábammal…csak el ne felejtsem majd jövőre mondani nekik, hogy milyen büszkék voltak rám ilyenkor, ha majd rámszólnak, hogy ne locsáljam fel az egész fürdőszobát…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése