csütörtök, május 17

Az elmúlt napok

Na, Anya megint jól elmaradt a beszámolókkal, most is már vagy 3 napja nem láttam, hogy igazából nekiállt volna...

Pedig voltak ám események... kedden először mentünk ki hármasban játszani a kertbe!

Leterítettek egy finom puha pokrócot Apáék a földre, és azon viháncoltunk... marha jó volt!

Aztán estére akkora vihar volt mindenhol! Amíg vacsoráztam, néztük a tv-híradót,abban bemondták, hogy az egész országban jég esik, mondom, frankó, mert még úgysem láttam jeget, aztán már a tv-t sem néztük, mert ide is ideért a vihar, és jól elment az áram, meg az adás... az áram az hamar visszajött, de az tv csak nem akart működni, erre Anya sipákolt, hogy "csináljvalamitmavanagrészklinika!!!!", úgyhogy Apa előszedte a szobaantennát�.ilyen a férfisors. Persze jég az itt már nem volt, úgyhogy ez az élmény még várat magára...ne is akarjak mindent egy nap, igaz?

Szerdán megint itt volt Zsófi, egy csomót játszottunk, neki is bemutattam az új barátomat,






akivel pelenkázás közben szoktam találkozni, és akkor mindig megbeszélük a nap eseményeit,illetve én mondom Neki folyamatosan, ő meg csak hallgat, de én tudom, hogy figyel! Anyának is tetszik a dolog, jókat mosolyog közben... majd még egyszer rajtakapom, hogy Ő is bemegy KÉKhez, és neki panaszkodja ki magát (már ha lesz Neki miért... de mért is lenne?)

Ma aztán nem is igazán történ olyan marha izgi dolog.

Viszont, most már talán megkérhetem Anyát, hogy dicsekedjen el az érdemeimmel:

6 napja, azaz múlt hét szombat óta átalszom az éjszakákat!!!! Csak kedd éjjel, gondolom a viharos-frontos idő miatt keltem fel éjjel is kicsit kajálni, bár az is inkább csak nass volt, a többiben Anya szerint olyan vagyok, mint a kisangyal (azt nem tudom, milyen, Anya mutatott egy képet egy angyalról az egyik ruhámon, de annak a kisfiúnak szárnya van...nekem meg nincs... úgy látszik, Anya még mindig nem aludta ki magát). A lényeg úgyis az, hogy én jól alszom, ők boldogok, úgyhogy minden okés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése