péntek, május 11

Frontos nap....

Hú, ma egész nap nem voltam jó passzban!
Éreztem én is, hogy jön a hidegfront, egész nap nem tudtam aludni, már nagyon elegem volt, fáradt voltam, Anya piszkált, hogy mééér nem alszom...ááá, kész voltam....
Bár Anya azért kínjában nagyon leleményes tud ám lenni Múltkor az egyik barátnője a netről mesélte, hogy az ő babája szereti nézegetni a színes újságokat...ebből az ötletből merítve anya felerősítette nekem az egyik áruház akciós termékeket kínáló lapját celluxal a kocsimra.......nagyon izgi volt ám! Az ember amúgy is jó, ha tisztában van az árakkal, ráadásul ha ilyen szép képeket tesznek mellé,akkor még érdekes is! Majdjól összevetem a jövő heti akciókkal, és ha megyünk vásároln, akkor tudok Anyának segíteni, Ő úgy is nagyon süket a pénzügyekhez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése