péntek, május 25

Ürügy...

Ma elmentünk Anyával az egyik babaáruházba, mert megígérte hogy kapok egy sokkal kényelmesebb pihenőszéket gyereknapra. Tudtam én, hogy Anya fog valamilyen ürügyet találni, hogy megvegye nekem! Már akkor tudtam ezt, amikor elhoztuk a legutóbbi bevásárlásunk alkalmából az áruházból az új katalógust, amit meggyőződésem szerint pont az ilyen Anyám-féléknek készítettek, hogy jóóól végiglapozzák, és rögtön azon kezdjenek agyalni, hogy mit is lehetne megvenni belőle. De nem akarom azért nagyon cikizni, mert tudom, hogy nekem akar jót...

De azért érdekes volt, ahogy lavírozott a parkolóban, velem az egyik, a pihenőszékkel a másik kezében, a kocsikulcs a fogai között, a napszemüvegének csak az egyik szára volt a fülén, azon lóbálózott...vicces volt! Bár, meg kell hagyni, az eredmény magáért beszél...tényleg frankó ez a szék...de egyszerűbb lett volna, ha megvárja, míg együtt elmegyünk Apával megvenni...

Így viszont már most is ebben feszíthetek:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése