vasárnap, április 29

A nők és én

Már sokszor mondták, hogy szép fiú vagyok, nade ennek eddig azért sok hasznát nem láttam. Ma viszont! Haha! Jöttek Anya unokatesójáék, a Ritiék, és Ritinek van egy lánya,a Dorina.Hát ilyen jó csajt már régen láttatok!!!!Nálam csak 4és fél évvel idősebb ami ugye manapság nem egy nagy ügy...főleg, ha komoly dolgokról van szó...és itt arról volt, mert Ő is azonnal szimpatizált Velem.Kijelentette Anyának, hogy Ő akar lenni majd a feleségem...de aztán az az igazság, hogy egy kicsit csalódnom kellett, mert a játéklovak legalább annyira érdekesnek bizonyultak, mint én...ilyenek ezek a nők...kevés az álhatatos...de én még remélek.Itt egy kép Róla (én is ott vagyok, meg Riti is...ő is szép, de neki már van férje )

Ja, és jött a Nagyi is már reggel, és miután a vendégek elmentek, együtt vigyorogtunk Apán, aki vegyvédelni szerkót öltve irtotta a gyomot, és vetetette a füvet a kertben....nagyon muris volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése