hétfő, április 16

Alvási szokások-tanácsok, amiket nem mindig kell megfogadni

Végrevégre.....Anya meghalgatott végre egy másik véleményt is...

Ugye, amíg engem várt, mivel elég hamar elment táppénzre, nagyon sok ideje maradt, hogy könyveket bújjon, meg az internetről olvasson okosságokat. Mindenhol minden szakirodalom ezerrel állította, hogy egy újszülött a legjobban az oldalán, illetőleg a hátán szeret aludni, és úgy is kell neki, merthogy akkor nem fullad bele a matracba...oké, ebben lehet valami, de vegyünk példának engem.

2-3 héttel ezelőtt Anya már felfigyelt rá, hogy amikor betesz hanyatt az ágyamba, akkor érdekes hangokat adok ki...elég hangosan, olyat,mintha köszörülném a torkom, meg harákolnék (bocsi)....szegény asszony 1 héten keresztül alig aludt, mert állandóan kikapdosott az ágyból, avval a kósza gondolattal a fejében, hogy amiatt csinálok így, merthogy nem büfiztem eleget....felvett, tartott, én aludtam tovább, büfi egy szál se....egy idő után Anya elkönyvelte magában, hogy én így alszom, hangosan, és punktum.

Aztán tegnap a Nyuszi néni, ma meg Anya fórumtársai közül néhány ajánlota, hogy mégiscsak ki kéne próbálni hason...az egyik fórumtárs leírta, hogy az Ő kisfia miket csinál, ha megpróbálja hanyatt altatni, és Anya meg csak lesett, mert a kissrác pont ugyanúgy tett álmában, mint én...úgyhogy délután már hason aludtam...és egy hangom sem volt!

Úgyhogy ezentúl asszem így maradok...végül is, miért vett Anya olyan matracot, amibe még csak bele sem lehet fulladni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése