szombat, április 28

Anya nagy napja

Ma kezdődött a négy napos ünnep, amit Apa már nagyon várt. Én mondjuk nem nagyon értem, hogy ha nem akar dolgozni menni, akkor miért megy, nekem a "KELL" az egészen mást jelent...KELL tejci, aludni KELL...de hogy elmenni itthonról....nekem ez fura, mert mi csak akkor megyünk sétálni, ha Anyának is, meg nekem is kedvem van.Mindegy, most négy napig, ha az Isten és a párt(főleg ez utóbbi) is úgy akarja, akkor Apa azt csinál amit akar.Vagy amit Anya akar. Vagy amit én akarok.
No, délelőtt elmentünk vásárolgatni, Anya már be volt gőzölve(tehát kitalálhatjátok,hogy ki akarta), hogy elfogy a kiskukámba való műanyag, de szerintem arra ment ki a játék, hogy vegyünk nekem pár új ruhát...miután összevásároltak mindent, amit kellett, meg mégtöbb olyat amit nem, hazajöttünk, és mivel Anya sokat volt fent előző éjszaka valaki miatt (), Apa csinált ebédet, utánna elzavarta Anyát aludni, Ő intézte a három órakos esedékes kajámat is, és Anya 5 ÓRÁT aludt EGYHUZAMBAN! Féltem is, hogy így hirtelen megárt neki, mert ugye mióta én megszülettem, ilyen még nem volt, de jól bírta...
Mondjuk én nem annyira, emiatt Apa sem. Egyszerűen nem értik meg, hogy oké, kaját kapok, de üvegből nem ugyanaz!!!!!Ezt kénytelen voltam egy egészen este fél9ig tartó hisztivel nyomatékosítani, hátha nem felejtik el...majd csak kidolgozzák, hogy hogyan lehet alvás közben az én kényes kis ízlésemnek is megfelelni, és nem holmi üvegből adni az uzsonnámat! Nohát! Most viszont gyorsangyorsan alvás, mert holnap jön Klárinagyi, meg Anya unokatesójáék, és Anya megsúgta, hogy csajjal jönnek! Méghozá jó csajjal
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése