vasárnap, április 15

Végre egy nekem való lány!

No, ma végre megjelent egy nekem való csaj is a láthatáron...Ő Anya barátnőjének, bizonyos Nyuszinak a kislánya....Virág Lilinek hívják, nagyon szép kis szőke haja van, és úúúgy tud mosolyogni, hogy attól kisüt a nap.

Egészdélután kint voltunk együtt a kertben, bár lehet, hogy a csaj nem szerzett túl jó benyomásokat rólam, mert ma is egész nap görcsölgetett a hasam, és ezt muszáj voltam Anyának sírással jelezni.....de hát istenem, Ő is nemrég volt ekkora (márhogy Lili)talán nem ítél el engem emiatt...Csináltak Anyáék képeket is, csak egy kicsit homályosak lettek, de azért teszek ide belőle:

Bár, az is igaz, hogy Lilit sokkal jobban érdekelte a medence, mint én....az Apukája győzte visszatartani, mert a 17 fokos vizet még egy kicsit hűvösnek találták a fürdéshez..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése