kedd, április 10

Újabb látogató

Hiába, a népszerűségem töretlen. Ma Nagyi egyik barátnője egészen Tabról uutazott fel azért, hogy megnézzen engem.....ennyi nőt, apám!!! De szerintem megérte neki, mert úgy tűnt, hogy jól érezte magát, igaz, én mindent megtettem ezügyben, egész keveset sírtam, nem voltam kiábrándító... Ki is öltöztem, nehogy szó érje a ház elejét, bár nem is tudtam volna tenni ez ellen...Anya úgyis eléri a célját mindíg, úgyis a végén Neki lesz igaza, és azt veszem fel, amit Ő akar, bár ezt a kacsás szerkót én is szeretem, mert ennek legalább külön kis kabátja van, és nem mindig csak a gyerekes kis rugdalózóimban örökítenek meg....

A délutánt kint töltöttem a csajokkal a teraszon, itt ebéd után mindig jókat alszom, (Anya szokása szerint addig visszavonult a hálószobába..én nem is értem, hogy méér nem szerez magának egy ilyen jó kis kocsit, és fekszik ide mellém...képes bent aludni.....ja, hogy éjjel miattam nem tudott??? Nem azért felnőtt, hogy bírja???Na, nincs igazam? Micsoda egy puhányság....cccc).

Íme, egy kép Kati nénivel(meg persze Anyával...ő aztán mindig ott kell legyen)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése