szerda, április 25

Újabb túra

Ma kivételesen nem nekem, hanem Anyának kellett dokihoz menni, azt mondta, hogy nyugodjak meg, nem beteg, csak a doktorbácsi, akinél születtem, meg akarja nézni, hogy minden rendben van-e....hát, ehez mondjuk elég lett volna, ha engem megkérdeznek...aki ilyen gyorsan kipattan az ágyból hajnali fél háromkor, az olyan nagyon nem lehet a halálán Én javasoltam Anyának, hogy csináljon képet a dokinál, de azt mondta, hogy ez nem olyan...nem tudom, hogy végül is milyen, mert mi lent maradtunk Apával a kocsiban, ott vártuk Anyát, aki elég hamar jött is, és nagyon vigyorogva mondta Apának, hogy MINDEN rendben...és ennek nagyon örültek, meg kacsingattak, meg ünneplést emlegettek...hát ez nekem magas...Anya azt mondta, hogy majd jópár év múlva elmeséli...mindegy....csak elleszek enélkül a tudás nélkül valahogy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése