kedd, április 24

A nem is oly szürke hétköznapok...

Azért azt kell mondjam, hogy nálunk csak Apa szenved a hétköznapoktól, nekünk csak annyiban rossz, hogy nincs itthon annyit, de mi Anyával azért jól eltöltjük a napjainkat. Tegnap Zsófi jött látogatóba, mert vizsgázott (sikerült is neki, úgyhogy gratula, és úgy döntött (szerintem nagyon helyesen) hogy már nem megy be dolgozni, hanem inkább eljön, és velem foglalkozik egy kicsit.Meg is simiztem érte az arcát





Ma meg Anya nagynénje, Zsuzsi volt nálunk...Őt asszem nagyon szeretem...valami oltári türelemmel hagyta, hogy kihasználjam a jószívűségét....ennyit már régen voltam ölben Jó, nem azt mondom, hogy Anya nem kényeztet, de azért azt már megfigyeltem, hogyha jön valaki, akkor jobban van tolerálva a kis nyűgösségem...Anya azért fél óránál többet nem hajlandó rázni a kis seggemet, de a látogatók valahogy frissebbek, vagy kipihentebbek, vagy nem is tudom, de őket aztán jól ki lehet használniNem is tudom, hogy ha jön legközelebb, elmeséljem-e Neki, hogy amint elment, bedobtam a szunyát? Azt hiszem Anya be fog mártani....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése