szombat, április 14

Messziről jött emberek...

No, ma egészen Miskolcról jönnek hozzám! Azért ez nem semmi Ennek tiszteletére ki is rittyentettem (pontosabban rittyentettek) Anya rámadta az Up-éktól kapot csirkés ümögöt.....aztán fél órát csodáskodott, hogy de jól nézek ki...nem tudom, hogy ezt mért találja szokatlannak...no mindegy.

Szóval a Földi család felnőtt tagjai jöttek látogatóba...igazság szerintén annak örültem a legjobban, hogy hirtelen extrasokat lehettem ölben, mert a pocakom is már kezdett fájni, és így azért jobban érzem magam....aztán együtt kimentünk a teraszra, Anyáék dumcsiztak, én meg hol aludtam, hol nyűglődtem a hasimmal....a fene essen ebbe a pocakfájásba...és mindig hajnalban a legrosszabb...és valahogy akkor senkinek nincs kedve velem másfél órát így ücsörögni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése