péntek, április 6

Vásárlókörút


Hú, ma nagyon izgalmas napunk volt!!!! Anya egy kicsit bajban volt az utóbbi időben, merthogy ugye a régi cuccai valami miatt nem mennek rá (sztem a sütik a hibásak, nekem nem sok közöm van hozzá, nem én mondtam Neki, hogy ennyi édit egyen.....), úgyhogy Apával és Nagyival felkerekedtünk, hogy orvosoljuk a problémát. Anya persze izgult, hogy én hogy fogom tűrni ezt, mert ugye mindannyian tudjuk, hogy mi, pasasok, kicsit nehezen viseljük már a 4. boltot is, a nők meg legalább 10-et meg akarnak látogatni, ha már egyszer végre alkalmuk van rá...de én kimondottan élveztem Végül is, szép idő volt, és valamelyikük mindig velem foglalkozott (a másik Anyát mosta fel a próbafülkében), úgyhogy nagyon hamar elrepült a nap Végül is Anya lelke is megnyugodott, mert legalább a cipőmérete maradt 38-as....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése