kedd, június 24

Ballószög rulez!!!!

Na, Papa már tegnap 11kor beállított értünk, ültünk is be a kocsiba, és eljöttünk kicsit pihizni a Mamáékhoz. Bár, pihizni csak Anya pihizik, mert én jó szoásom szerint egy percre sem állok meg, minden újra és újra felfedezek. Ráadásul a Mamával egy csomót lehet bohóckodni, képes órákig hintáztatni engem a fotelban, sőt, azt sem bánja, ha én éppen az asztalon ülve eszek (a fenének van kedve állandóan beszíjaztatni magát az etetőszékbe… így sokkal jobban csúszik a falat, nemigaz?). Anya sokat mondogatja, hogy a gyerek akkor tanul, ha mindent kipróbál… no, ebben aztán igazán nem lehet rám panasz… most őszintén… Ti kipróbáltátok már az asztalon evést? Ugye hogy nem? Akkor meg? Miért is ítélnétek el érte, nemigaz? Node nemcsak ilyen dolgokat próbálok ám ki, hanem például a teremfocit is. Ugyanis eddig Anyával csak a játszótéren fociztunk, a Papával azonban ma még a nappaliban is!

Ja, és arra is rájöttem, hogy mit szeretek még a nyárban! Azt például, hogy nem kell mindig ugyanabban a viszonylag korai időpontban lefeküdni, hanem a Papával akár majdnem sötétedésig is kint lehet lenni a játszótéren (naná, hogy kint lehet… mobilt nem viszünk, Anya meg nem tud utánunk jönni (már csak a lustasága folytán sem), hogy szóljon, hogy „namostmáraztániduláshaza!!!”), és annyira összekoszolhatom magam, amennyire csak akarom. Egyébként ezen Anya sem szokta magát felidegesíteni, mindig mondogatja, hogy minden kosz ki lehet mosni, de nekem azért gyanús, hogy amikor megérkeztünk ma este is például, azonnal a fényképezővel jött elénk, és mint afféle „ corpus delicti”t, rögtön lefotózza a ruhámat… Most csak azt nem tudom, hogy kit akar ezzel majd a későbbiekben zsarolni? Engem, vagy a Papát? Állítása szerint semmi ilyesmiről nincs szó, mindösszesen arról, hogy a koszfolt nagyságágával egyenes arányban áll az, hogy hogy szórakoztam, meg hogy hogy éreztem magam, és csupán csak erre kíváncsi, de ez azért elég fals magyarázat… Mindegy, amíg nem kiabál a foltokért, addig azt csinál, amit akar… Csak ne kéne most bemennííííí…..nem akarok még aludnííííí… Hát nem látod, hogy nem vagyok még álmos? Még nagyon sokáig tudnék já…..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése