vasárnap, június 15

Hétvége

Már megint vasárnap este van…olyan gyorsan repülnek a napok, hogy azt el sem tudom mondani... Biztosan a sok program is közrejátszik. Pénteken kalandoztunk például! Először ültem villamoson (Anya a belvárosban nem hajlandó vezetni… máshol se nagyon szeret, de ott meg depláne)! Elmentünk villamossal az Europarkig, ahova most nem mentünk be, hanem rögtön lementünk a föld alá, és metróval (na, ezen is most voltam először) elmentünk egészen az Árpád hídig (azt nem láttuk, de a megálló neve az volt, így azt gyanítom, hogy csak ott van valahol a közelben), ahol Apa várt, hogy együtt elmenjünk a CULINARIS nevű üzletbe, ahol Anya (Apát idézem) „megőrülhet”. Szabad kezet kapott ugyanis, hogy felszerelje az új konyháját mindenféle finomsággal… Aztán persze amikor a fizetésre került a sor, akkor majdnem infarktust kapott…már az gyanús volt Neki, hogy a főnök személyesen veszi ki Anya kezéből a bevásárlókosarat, amit már Anya alig bírt el, csak tántorgott vele polctól polcig, valami őrült tűzzel a szemében… Mindegy, kifizettük, eljöttünk, Anya boldog volt, estére sütit ígért Apának, úgyhogy végük is a projekt sikeresnek volt mondható. Hazafelé a kocsiban engem elnyomott az álom, mert Anyát még nézni is fárasztó volt… Aztán tegnap meg ma csak úgy elvoltunk, sokat játszottunk, én a játékaimmal, Apa meg az új DVD lejátszójával… esküszöm, látnotok kellett volna, ahogy maga mellé gyűjtötte a távirányítóit, és boldogan nézte a tévét…meg is mutatom (hátha nem haragszik meg érte…). Ja, játszótereztem is ma Anyával, ahol volt egy aranyos kutya, aki nagyon bababarátnak bizonyult, esküszöm, kergetőzni is lehetett vele…csak az a gáz, hogy ugye a kutya szaladt elöl, én utána, Anya meg loholt utánunk, fotózni meg már nem maradt senki (Apa otthonmaradt megint „garázst rendezni”… ez valami nagyon férfias valami lehet, meg kéne tanulnom mielőbb nekem is…). Ja, és még ja! Pezsgőfürdőztem is Apával! Mondjuk kellett is ennyi víz, hogy a játszótér homokját leáztassa rólam…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése