kedd, június 10

Samponbuli

Folyton tanulok új dolgokat… kénytelen vagyok, mondjuk, mert Anya kegyetlenül számonkéri azokat a dolgokat, amiket szerinte, vagy más szerint tudnom kéne. Itten van például az evés. A múlt héten, amikor jött a védőnéni (tényleg, még Ő is volt a múlt héten, csak a nagy forgalomban elfelejtettem mondani), megkérdezte, hogy eszem-e már önállóan. Anya mondta, hogy igen, szépen rágok, meg ilyesmi. Erre a védőnéni mondta, hogy arra gondolt, hogyha falatokat tesznek elém, akkor azokat megeszem-e…Anya sejtette, hogy az nem igazán számít, amikor a boltban kiflit majszolok, mert az nem falat, hanem félkifli, ami ugyebár teljesen más… Úgyhogy tegnap reggel falatokban kaptam a reggelimet, úgy, hogy csak kitette Anya elém a tálcára, és nekem kellett onnan felcsipegetni. Mivel elég éhesen ébredtem, maradéktalanul teljesítettem is a feladatot. Mire Apa felébredt, már mutattuk is Neki az üres tálcát! Jutalmul bemehettem Vele a fürdőbe, amíg borotválkozott, de aztán lehet, hogy ezt megbánta, mert elcsórtam a samponomat, ami tegnap este túl közel maradt a kád széléhez, ügyesen felnyitottam, és egy részét kiborítottam a padlóra… Nem a rosszalkodás vezérelt, esküszöm, én csak segíteni akartam felmosni! Csiszáltam a kezemmel, pont úgy, ahogy Anyától láttam, majd amikor rájöttem, hogy csúszik, kikiáltottam koripályának a fürdőszobát…szerintem nagyon buli volt, Apáék se szúrtak le nagyon, inkább csak vigyorogtak (nesze neked következetesség)… Ja, és ma megkaptam a 15 hónapos kötelező oltásomat is… A dokibácsi fél 12re ígérte magát, úgyhogy Anyának addig valahogy ébren kellett engem tartani, így bevetette a „nézzünk mesét a hálószobában” trükköt… Talán most először még le is kötött egy kicsit a mese… Annyira mindenképp, hogy a Dokibácsi ébren talált. Nem is sírtam nagyon a szuri alatt, így nagyon meg lettem dicsérve (de nagyon haragudtam Anyára, hogy még egy csomó időpontot megbeszélt a Dokival, hogy mikor jön szurkálni, de állítólag muszáj, mert megyünk majd nyaralni, és addigra védettnek kell lennem egy csomó minden ellen… Hát senki nem hiszi el, hogy én nagyon frankón meg tudom magam védeni????)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése