péntek, június 6

Fürdőruhavásárlás, és egyéb

Ja, azt nem is mondtam, hogy a Nagyi kedden nem egyedül utazott haza, hanem Apa vitte, ami azt jelentette, hogy éjjelre kettesben maradtunk Anyával. Mondjuk, én ebből semmit nem vettem észre, mert addigra már elég fáradt voltam, mire elindultak, előtte még ugyanis megejtettünk egy gyors bevásárlást a Teszkóban, minket kiraktak otthon, és csak utána indultak. Reggel hiányoltam Apát, fura volt, hogy bár hétköznap van, nem megyünk be Őt ébreszteni, de aztán felkelés után nemsokkal megérkezett a Laci (Apa mukatársa), merthogy Apa az Ő autójával vitte haza Nagyit, mert le kellett vinni a régebbi mosogatógépet is, ami a mi autóinkba nem fért be….szóval szegény srác vissza akarta kapni a kocsiját, de Apa még nem ért haza, így velem játszott kicsit. Aztán amikor Apa is megjött, majd Lacival együtt elmentek a dolgozóba, akkor meg nemsokára érkezett Luca az Anyujával, és elmentünk együtt fürdőrucit venni az Anyáknak. Kiderült, hogy itt nem messze van egy fürdőruha nagyker, és oda szabadultunk be. Anya vett is egyet magának, ami a Kékezüst néni szerint (Lucaanyu) nagyon jól áll Neki. Szerintem is, de az én véleményem annyira nem számított…Aztán a szokásos játék-órák következtek Lucával, amikben egyre nagyobb örömöt találunk, egyre jobban tudunk egymással kommunikálni, meg ilyesmi. A tegnapi nap elég laza semmittevéssel telt, ma viszont sokan jöttek ám! Délelőtt befutott a Vira mama, ki s mentünk elé a villamoshoz, mondta, hogy most itt lesz hétvégén, meg ebédre még a Papa is jött a Dédivel, hogy megnézzeneke engem (Dédi ugyanis Papa Anyuja, így Papa általában Nála alszik, ha Pesten van…. Ezért volt a külön érkezés). Megebédeltünk együtt, aztán kollektív alvás következett: én mentem a szobámba szuszókálni, Mama az emeletre, Anya a szobájába, a Papa meg a Dédi meg a kanapén hesszeltek addig…Jó is ez a kis délutáni pihi, én mondom!!! (meg Anya, meg Mama, meg Papa, meg mindenki…)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése