csütörtök, június 26

Mi a különbség a fürdés és a fürdetés közt???

Itt aztán minden napra jut valami új! Mivel tegnap nagyon meleg volt, a Papa kitalálta, hogy házi pancsolót csinál nekem. Anyával vizet pakoltak egy régi gyerekkádba, meg egy nagyobb lavórba, én meg halál jól eljátszottam bennük, az egyikből ki- a másikba be, fröcsögés, meg minden egyéb… Amikor a Mama hazaért a munkából, Neki is bemutattam, hogy micsodákat tudok,sőt, közben megjött Zsófi is Fecóval, és mivel még Ők sem láttak ilyet, aznapra is felmentést kaptam a korai lefekvés alól, és este vagy fél kilencig nyomtam a pacsálást a teraszon! Igaz, hogy utána már egy porcikám sem kívánta a vizet, és ezek meg képesek voltak MEGFÜRDETNI!!!!!, de hát nem lehet minden tökéletes (erről az egész napos pancsolás után fürdetésről nem tudná valaki a jóanyámat lebeszélni???). Ma meg megint a játszóterezés volt porondon. Kora délelőt, mielőtt még nagyon meleg lett volna, Papával nekivágtunk a nagyvilágnak. Most meg azért volt nagyon jó, mert volt ott egy Nagyobb Haver is (Papa nyaranként gyerekeket táboroztat alapítványi alapokon, és emiatt az összes gyereket ismeri a faluban, ami nekem ilyenkor kimondottan kapóra jön, mert nem kell külön lefutnom az ismerkedős köröket –lapáttal-fejencsapás, kisautó-elszedés, homokkal-beszórás- hanem eleve adott a szitu, rögtön lehet játszani), akivel tökélyre fejleszthettem a favárba-egyedül-felmászást. Mivel Anya mindig Hitetlen Tamást játszik ilyenekben (pedig azt hittem, hogy csak Apa Tamás, de már értem, mért passzolnak egymáshoz), Papa nagyon sok fényképet készített, hogy látszódjék, hogy tényleg nem fog már rajtam ki a favár!!! Ügyi vagyok, mi?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése