vasárnap, június 8

Vendégjárás

Na, kiderült, hogy a Vira mama is főleg az én őrzésemre lett idecsábítva (na nem mintha Ő ezt egy hangyányit is bánta volna), ugyanis Apa meg Anya tegnap már kora délelőtt elindultak „beszerző körútra”, hogy az új konyhába új keverőtálakat, meg tányérokat, meg ilyesféléket beszerezni…Mi egy cseppet sem bánkódtunk, pont kezdődött a tévében a Producerek, ami egy film, és nagyon jó zenéje van, úgyhogy táncolgattunk kicsit, meg játszottunk is…egészen délig elvoltak Anyáék, és telitömött csomagtartóval kerültek elő (bár Apa poénkodva mondta a Mamának, hogy val’szeg beteg a lánya, mert meglepően keveset költött- pechjére Anya meghallotta, és mondta Neki, hogy estére még úgyis élelmiszer-beszerzés van tervbevéve, majd akkor belehúz egy kicsit, csak hogy szó ne érje a ház elejét), és Anya egész délután a konyhában rendezgette a kincseit. Estefelé meg megejtették a szokásos Teszkó túrát, így a fürdetést a Mama intézte… Nagyon tutin éreztük magunkat, fröcsögtem, meg haboztam, a Mama meg bubikat fújt…. Jól bekajáltam utána, és mire Anyáék hazaértek, én már jófiú módjára nyomtam a szuszt. Másnap reggel meg megküzdhettem a legnagyobb kiflivel, amivel életemben találkoztam, ezt hozták nekem ugyanis Apáék tegnap meglepinek. Nagyon jó kis aji, mert egyben játék, meg kaja is…úgyhogy én ezt reggeliztem, minden mást köszönettel elutasítottam. Délre megjöttek a Papáék, és a délutánt kint töltöttük a játszótéren…sajna ottan fotó nem készült, de higgyétek el, remek volt. Négykor a Papa meg a Mama elindultak haza, majd melegváltásban megérkezett Niki és Franky, és hoztak nekem nagyon éééédes kis mesekönyvet, meg Anyának egy csomó frankó kis pletyit… így aztán estig el is beszélgettünk, meg közben megmutattam Nekik minden új tudományomat (csak sajna a közös fotó itt is elmaradt…). Mondtam már, hogy szeretem, ha ilyen sokan vagyunk? Olyan jó volt ez a vendégeskedős hétvége!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése