péntek, június 20

Látogatás Dorciéknál

Kéremszépen! Ha Anya így teljesíti minden ígéretét, akkor minden rendben lesz köztünk! Jól aludtam, konkrétan egyszer sem keltem fel (milyen jó, hogy Anya senkinek nem tett konkrét ígéretet a jól alvásra… egy kicsit elszokott tőle, hogy egyedül aludjon, és egy csomószor fent volt éjszaka… pedig hogy megfogadta, hogy korán lefekszik! Aztán még fél tizenkettőkor is a Doktor Addison előzőleg felvett részén bőgött a nappaliban… Állítólag élvezte, hogy övé az egész ház, és egyebek... de szerintem csak hiányolta Apát). No, tehát, reggel felkeltünk, és elindultunk a villamoshoz. Villamossal elmentünk a Lucáékig, aki már a megállóban várt minket az Anyujával, majd együtt felkerekedtünk, és több átszállással eljutottunk Balázsékig, ahol naaaagy babatali volt. Nagyon régen voltunk ekkora babatalin, és most nagyon élveztünk a nyüzsit. Felfedeztük Balázs összes játékát, Balázs Apuja meg azt fedezte fel, hogy tényleg mennyire számítanak a gének… nézzétek meg, milyen picinek tűnök Balázs mellett! Pedig Ő a fiatalabb!!! 3 héttel! És tessék… De hát látszik az Apuján is, még így ülve is, hogy milyen magas… Mindegy, én legfeljebb majd nem a magasságommal tűnök ki, hanem például azzal, hogy milyen frankó praktikákat találok ki arra, hogy a csajok EGY CSAJ hajlandó legyenek velem ágyba bújni egy ágyon inni… Állítólag ez sem lebecsülendő teljesítmény. Ja, kipróbáltuk az összes kerti játékot is, nem csak a bentieket, ami nem volt kis teljesítmény, tekintettel a játékok számára. Én momentán még Balázs ágyát is kipróbáltam (ezúttal egyedül), ugyanis a délutáni szuszkámat ott ejtettem meg. Aztán, amikor már végkép kifáradtunk, elindultunk haza. Mondjuk, a hazaútnak voltak izgalmas pillanatai, például rögtön az indulás, mert a HÉV majdnem elhúzott az orrunk előtt… Ha láttátok volna!!! Anya meg Gabi néni egymást ordítva bíztatva rohanva toltak minket…mi meg Lucával sikongattunk a gyönyörűségtől… kicsit szurkoltunk is, hogy de jó lenne, ha nem érnénk utol a HÉVet, mert akkor esetleg Anyáék megpróbálnák a következő megállóig beérni a szerelvényt, és akkor futnának még egy kicsit, de elég randán néztek, amikor ezt elmondtuk Nekik. Szóval miután kilihegték magukat, még az Örs vezér téren az Árkádba is beugrottunk pár üzletbe, itt már Luca apuja, Mike is csatlakozott hozzánk, majd némi idegnyugtató pénzköltés után hazajöttünk. Még ma is egyedül leszünk egész este, de én már nem tartok tőle… tudom, hogy Anya ismét többet lesz ébren, mint hogy aludna, így őriz engem (nem mellesleg már 3 rész is fel van véve neki a Grace klinikából, amit szintén csak ébren lehet követni..).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése