csütörtök, június 19

Királylány és Kiskirálylány látogatása

Apa teljesen lenyűgöződött a könyvtől, nem különben a Klári nagyi, aki szintén megkapta a saját példányát. Megállapíthatjuk, hogy érdemes volt. Voltak egyébként moziban is Anyék az évforduló alkalmából (Szex és New York természetesen), meg vacsizni a Kogartban, ami Anya egyik kedvenc helye. Úgyhogy az ünneplésnek megadták a módját. Tegnap aztán Nagyi haza is utazott, bár megígérte, hogy hamarosan újra látjuk egymást (vasárnapra van színházjegye, és jön szombaton a barátnőjével). No, ma meg Jött a Királylány látogatóba, aki most épp kisbabecot vár… De a pocija sem akadályozta meg abban, hogy egy csomót játsszon velem egész nap! Mivel ilyen édi volt, megbeszéltem Anyával, hogy a kinőtt ruháimat kölcsönadjuk Nekik, mielőtt még az én tesóm kapná meg.. na, én itt elvesztettem a fonalat, mert most hallok először arról, hogy lesz tesóm, de aztán Anya megnyugtatott, hogy még nem most, ne aggódjak, minden figyelme az enyém még egyenlőre, majd szól, ha aggódni kezdhetek. Szóval előszedtük a kisrucikat, meg odaadtuk a kis kék pihenőszékemet is, amiben az első pár hónapban olyan jókat aludtam… Emlékeztek még? Amikor Anya csak háton altatott a bölcsőben? Én meg hörögtem? És hajnalban kiköltöztünk a nappaliba? Na, akkor! Reméljük, hogy a Kiskirálylány (már ha lány… a kisfiúk nem szeretik, ha Királylánynak hívják őket… a kiskirály meg hülyén hangzik, akkor majd valamit kitalálok, ha kiderül, hogy fiúka) is szereti majd… Amíg Ők a cuccokat pakolászták, én felmásztam a szekrényre, és megpróbáltam elkapni Anya menyasszonyi csokrát… Erre Anya elmondta a csokorelkapás lényegét, és mivel nem akarok férjhez menni mostanság, elég hamar letettem róla. Később megjött Apa is, de mint kiderült, csak a cuccaiért jött… Nem kell megijedni!!! Nem költözik el tőlünk, csak három napra elutazik a haverjaival „kanbulit” tartani… ez annyira izgin hangzott, hogy rögtön elhatároztam, hogy majd Lucával mi is rendezünk kanbulit! Erre Anya nagyon nevetett, de nem volt hajlandó részletesebben megmagyarázni a vihogás okait… lényeg az, hogy Apa összepakolt, elköszönt, majd a Királylányt is elszállítva a villamosig, elment… Én viszont nyugodtan mehetek aludni, mert Anya megígérte, hogy ha jól alszom, akkor holnap meglepi lesz! Azt meg szeretem, így most elköszönök mára (úgyis teleírtam egy egész oldalt, nehogy megunjatok már itt a végén…). Pusz!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése