vasárnap, június 22

Vendéginvázió

Én nyertem… Anya tegnap is karikás szemmel ébredt, kihasználta az uccsó egyedül töltött éjszakáját, és zsinórban megnézte mind a három felvett részt. Így persze nem csoda, ha elég morcos volt reggel, főleg, amikor rájött, hogy még fel is kéne takarítani, de aztán jött a megmentő sereg, illetőleg a Papa a Dédivel, ugyanis Dédi az elmúlt hetet a Papáéknál töltötte, és a Papa most hozta őt haza, és közben beugrottak engem meglátogatni. Anya bíztatta őket, hogy nyugodtan vigyenek el engem a „játszóra”, így legalább ő némi „mérnöki redet” tudott teremteni otthon. Délután, miután a Papáék elmentek, akkor meg a Királylány jött ismét a barátnőjével, hogy elvigyék a babaholmikat. Jó nagyot játszottunk, a barátnő-Éva is nagyon élvezte a mutatványaimat, én meg azt, hogy újabbnál-újabb emberkéket tudok tök egyszerű kis trükkökkel levenni a lábukról (egyedül teraszra-pisilés, labdásdobozba-bemászás, kutyakergetés és kutyasimi, meg egyéb ilyes dolgok), úgyhogy a délután se telt el hiába, mindenki elégedett volt. Aztán amikor elmentek, fürödtem, és mentem is aludni. Amíg aludtam, suttyomban megérkezett a Klári Nagyi a barátnőjével. Nekem csak ma reggel esett éle a tantusz, hogy ők már val’szeg tegnap este megjöhettek, mert amikor felkeltem, akkor már pizsiben jöttek le az emeletről, és mondták is, hogy már nem akartak tegnap engem felkelteni… pedig megtehették volna, de most már mindegy. Egész délelőtt együtt játszottunk a kertben, aztán kettőre (FORMA1 épp aktuális nagydíjának kezdeti időpontja!!!) megérkezett Apa is. Kicsit motyogott arról, hogy nem nagyon neki való már az ilyen három napos tivornyázás, de szerintem azért tuti jót tett Neki. Anya lelépett délután, hogy egy barátnőjével talizzon a cukrászdában, a Nagyi meg Kati néni meg színházba mentek, úgyhogy Apával örülhettünk egy kicsit kettesben is egymásnak… Persze azért Anya fürdetésre hazaért… nehogy szó érje a ház elejét…. Bár nem tudom, miért a házat szidná valaki, ha nem tartaná Őt jó Anyának, de ezt állítólag így kell mondani… Mindegy, lényeg, hogy mindenki itthon van végre, mert igazából én ezt szeretem a legjobban!!!! Bár most nem sokáig lesz ez így, mert holnap meg Ballószögre utazunk az előzetes tervek szerint… A Papa, ha már úgyis Pestre jött, nem akar üres kocsival hazamenni, így a jövő hetet megint vidéken töltöm… Reszkessetek falubeli kutyák!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése