szombat, június 28

Dicsekednivalók

a, és azt még nem is mondtam, hogy tegnapelőtt délután még az is volt, hogy Anyát kivittük az állomásra, merthogy „programjai” vannak a hétvégére Pesten… Mi a szösz, mi? Sebaj, én meg a Papa és a Mama „programjait” tettem magamévá, hamár Anyával nem mehetek. Rögtön el is kísértem a Papát egy fellépésére, ami egy idősek otthonában volt, és ahol egyik bácsi jobban irigykedett rám, mint a másik, mert engem rögtön három nővérke ugrált körbe! Hiába, no, a fiatalság varázsa… Este fel is hívta a Papa Anyát, hogy dicsekedjen a hódításaimmal… Anya megdícsért, és Ő meg eldicsekedett azzal, hogy már majdnem teljesen sikerült Apa bankszámláját lenulláznia az Outletben (tudjátok, „nincs egy rongyom…”). Tegnap meg a Mamának segítettem virágot ültetni a hátsó udvaron, ami annyira jól sikerült, hogy fél óra kellett este a kádban, hogy a kosz leázzon rólam. Persze ment Anyának a telefon, ezúttal a Mamától, hogy „húdeügyes”, meg ilyenek… Anya meg eközben Apától is jól lelépett (nyugi, csak egy napra), és elment a cége (márhogy az a cég, ahol érkezésem előtt dolgozott, de ezt akkor is így mondják, mintha az Ő cége lenne, na) által szervezett buliba Siófokra (isten látja lelkemet, most már határozottan fontolóra veszem, hogy én is ehhez a céghez menjek majd nagykoromban….buli buli hátán…). Aztán ma meg már pakolásztunk is a Mamával, először aPapának útravalót, merthogy ment fellépni a kórussal (kórusával?) „külföldre” , ami nagy dolog! Aztán meg pakoltuk az én cuccaimat is, mert én meg holnap hazamegyek, ha minden igaz, és ha Anya meg Apa a nagy „programozásban” nem felejtenek el értem jönni, ugyanis ma meg már együtt mentek Santana koncertre (legalább Anya Siófokról valóban hazament), sőt, ment velük a Bóbi is, meg a Zsófi is, meg Luca anyuja is (Neki is kell egy kis kikapcsolódás). Nagyon jó dolguk volt állítólag, merthogy Apa kapott a VIP tribünre jegyeket, és így nem kellett állni a tömegben, meg volt egy csomó egyéb járulékos előnye is, mindenki megtalálta a maga örömét (Anyának a legjobban a RedBullal töltött hűtő tetszett, ami a svédasztal mellé volt kirakva, úgyhogy beszlopált rögtön kettőt, Bóbinak a tribünhöz vezető vörös szőnyeg jött be, vihogva mondta, amíg azon ballagot, hogy „olyan nagyon VIPnek érzem magam”, a többiek meg bepisiltek a röhögéstől, így azért meg kevésbé hatottak előkelően, de hát aki ismeri őket…. Gabi néni (Lucaanyu) egyedül a székre kitett „tapsolótól” fázott, merthogy már volt szerencséje hasonlóhoz, és utálja a hangját, így gyorsan meggyőzte Anyáékat, hogy hozzák el nekem, majd én „biztos nagyon örülök neki….”) Szóval nagyon jól érezték magukat, köszönik szépen a jegy ajndékozójának a lehetőséget.

Ja, de azért ma is csináltam olyat, amivel dicsekedni lehet: kitéptem egy lapot az egyik újságból (véletlenül! És nem ezzel kell dicsekedni, hanem: ) rámutattam egy autó képére, és berregtem… Mama teljesen el volt alélva!!! (nem csoda, mellesleg. A szerk.).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése