péntek, november 21

Angol, zene...

Azt nem is tudom, írtam-e már, hogy kicsit felpörgettük a programjainkat. Ennek az egyik oka az, hogy mint kiderült, minden országban más nyelven beszélnek az emberek, Tehát az nem elég, hogy nekem meg kell tanulnom beszélni, de (amit nem gondoltam volna) Anyának, és a Gabi néninek is meg kell tanulnia! Pedig ha hallanátok őket… egyfolytában képesek dumálni, de mint kiderült, csak magyarul, és a boldoguláshoz angolul is kéne tudni. A Gabi néninek a diplomájához kéne nyelvvizsga is, Anyának meg azért, mert amikor utazunk más országokba, még kávét sem tud kérni magának… Épp ezért elkezdtünk angoltanfolyamra járni. Ez úgy néz ki, hogy amíg Anya meg Gabi néni tanulnak, mi egy másik szobában játszunk egy nénivel. Nagyon jó ez a nyelviskola szerintem, bár Luca előnnyel indul, tekintettel arra, hogy Ő már magyarul is beszél pár szót, meg már svédül is, tekintettel arra, hogy az az Ő apanyelve. Szóval most csütörtökönként angolozni járunk, utána meg játszunk egy kicsit Lucáéknál. Nagy sláger a függöny mögötti bújócska továbbra is, valamint nagyon élvezem, hogy ha nem Anya etet, hanem Luca….így valahogy jobban ízlik a kaja is…

Pénteken meg a kultúránknak adunk, mert újrakezdtük a zenebölcsit, ma is ott voltunk. Arról most még nem csináltunk képet, de majd legközelebb…egyenlőre Anya próbálja memorizálni a dalokat, meg próbál rávenni engem, hogy olyan szépen végigüljem a foglalkozásokat, mint például Luca… Asszem, ez még egy kicsit azért arrébb lesz…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése