kedd, november 18

Kutyakozmetika, játszótér, miegyéb

Hú, ma nagyon vidám napunk volt! Délelőtt összekaptuk magunkat, felszerszámoztuk a kutyát, és elindultunk, hogy elvigyük őt a kutyakozmetikushoz, hogy egy kicsi „fazont kapjon”. A kutya először kicsit kérette magát, de aztán meg úgy belejött a többi kutya hergelésébe, hogy meglehetősen lassan tudtunk miatta haladni. Ugyebár most volt életében először sétálni (minek vinnénk, elég nagy neki a kert) pórázon, így teljesen új volt neki az élmény. Azért nagy nehezen csak odaértünk a kozmetikába, ott egy aranyos nni mondta, hogy délután már jöhetünk is érte, így elindultunk hazafelé… és mivel még egyikünk sem volt igazán éhes, úgy voltunk vele, hogy még egy röpke játszóterezés belefér, a Mamának még úgysem mutattuk meg ezt a játszóteret… Tetszett is ám neki! Mindenre felmászott! Anya meg hol vihogott, hol követte… én meg csak lestem, de nagyon jó buli volt! Aztán persze csúszdáztam is, meg rohangáltam, szedtem pár követ, meglibikókáztunk Anyával, meg ilyesmi, nagyon jó volt. Aztán hazajöttünk ebédelni, utána én lefeküdtem egyet sziesztázni, és arra ébredtem, hogy Anya már haza is hozta a Pihét, aki teljesen máshogy nézett ki, mint délelőtt… meg kell mondjam őszintén, én még a szállítókosarába is benéztem mégegyszer, hogy biztos nincs-e benne az igazi Pihe elbújva, de aztán lassan csak megszoktam, hogy most „kúltúrkutya-formája” lett az állatnak… Holnap majd lefotózzuk, csak ma már nem volt rá idő, mert még jött a doktor bácsi is az influenza elleni oltásommal, aminek ugyan nem nagyon örültem, de hát mit van mit tenni… ezek után már nem nagyon volt kedvem fotózni… De az a játszóterezs! Na, az tuti volt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése