szerda, november 19

Látogatók

No, ma aztán megmutattuk a Mamának, hogy hogyan vígad a magyar(gyerek)!!! Babatalit szervezett Anya, eljött a Luca, meg Balázsék, meg Pankák is. Úgy volt, hogy jön még Csenge és Hunor az anyujával, de sajna ők tegnap bekaptak valami bacit, így majd csak legközelebb. Elsőnek persze Lucáék értek ide, lévén ők laknak a legközelebb. Én akkor még aludtam, így Anya vette át rögtön a Gabi nénitől az internetes játék ürügyén készült SK ajándékot, aminek nagyon örült. Ez még egy nyári közös képünk Lucával, egyedi keretben, nekem is nagyon tetszett. Amikor felébredtem (megéreztem régen látott barátném közelségét), akkor indult a buli: mind a ketten felpattantunk a Bobocarra, és hol én ültem elöl, hol Luca, de lényeg, hogy együtt tudtunk rajta menni! Így még sokkal jobb, mint egyedül, vagy egy sok helyet foglaló felnőttel. Aztán befutottak Pankáék, és Balázsék is. A lakás összes helyiségét bejártuk, minden játékomat kipróbáltuk, rengeteget nevettünk, meg ugráltunk, meg futkostunk, meg ettünk, meg ittunk…jó buli volt na, tisztára, mint a nagyoknál! Kaja, pia, nők…Régen voltunk már így együtt, és meg kell mondjam őszintén, hiányoztak már a skacok. Szerintem az anyák is hiányoztak egymásnak, mert egész nap be sem állt a szájuk. A Mama meg is jegyezte, amikor elmentek, hogy nem is csoda, ha elfáradunk egy-egy ilyen talin, mert ennyit beszélni… De az tény, hogy Neki is nagyon tetszettek a barátaim, meg az, hogy milyen szépen el tudunk játszani így együtt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése