vasárnap, november 9

Az állatkert

Tegnap reggel a Papa elutazott még hajnalban énekelni, így csak hárman fogtunk neki, hogy kicsit rendbekapjuk magunkat, meg a lakást, merthogy jött Apa, A Mama meg akarta lepni, és gondolta, hogy felavatja a kenyérsütő gépét, merthogy kapott egy frankó kis kuglófreceptet, és mivel Apa azt nagyon szereti, meglepik vele. Na, meglepetés az volt: ugyanis Anya valóban azt hitte, hogy a receptben leírt sütőpor helyett még jobb eredményt lehet elérni szárított élesztővel, így azt tett bele… így aztán sikerült összehozni a világ legtömörebb, és legkisebb kuglófját. Nekem mondjuk ízlett, már a pulton belecsipegettem, mialatt Apát lestük az ablakból. Végül is aztán elfogyott ám a legnagyobb része, nem is volt olyan borzalmas, mint ahogy első ránézésre az ember gondolta volna…

Ma meg úgy döntöttek Anyáék, hogy kell egy kis családi program, így kimentünk hármasban a vadasparkba. De én most valahogy nem voltam erre annyira ráhangolva, igazából nem nagyon izgattak fel az állatok, kivéve tán a tengerimalacokat. Azok nagyon aranyosak voltak, jó sokan is voltak, meg sokfélék, így azokat elnézegettem egy ideig… de igazából akkor lelkesedtem be, amikor megérkezett egy másik család, egy nagyon aranyos kislánnyal, aki engem rögtön szimpatikusnak talált (ezt mondjuk megértem), és rövid egymást kerülgetés után már egymást átkarolva néztük a kacsákat…szép pillanat volt.

Aztán még útba ejtettük hazafelé a játszóteret, így aztán nem mondhatom, hogy teljesen felesleges volt kimenni… végül is jó lesz arra emlékezni, hogy Anya milyen lelkesen, csillogó szemmel etette a pónikat, meg a majmokat az eledellel…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése