szerda, november 5

Cuccolunk Ballószögre

Jól ki kellett még használni az elmúlt két napot, merthogy ma jött értem Apa meg Anya, hogy átcuccoljunk Ballószögre a másik Mamákhoz, hogy ott várjuk meg Anya kezének teljes gyógyulását. De amint a képeken látjátok is, nem voltam tétlen egy percig sem: segítettem a Katinak összegereblyézni a kertben a leveleket, bár nagyon fájlaltam, hogy utána nem engedte, hogy szétrugdossam őket… pedig én csak arra gondoltam, hogy akkor még egy kicsit kint maradhatnánk a jó időben, és úgy tűnne, mintha sokkal több levelet szedtünk volna össze. De aztán végül is rájöttem, hogy most már ahhoz hűvös van, hogy egész nap kint legyünk, így bent folytattuk a dzsemborit, egy valóban sokkal pihentetőbb tevékenységnek bizonyuló tévézéssel. Meg aztán nagy birkózást rendeztünk a Nagyival, aki nagyon szépen fejlődik ezen a téren is, nha már úgy tűnik, hogy le is tud fogni egy időre, de aztán bedobom a csípőrántásos trükköt…

Szóval, ma meg már Ballószögön alszom, úgyhogy a további élménybeszámolók már innen lesznek. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése