szerda, november 12

A tojásfarm

Hétfőn meg kedden igazából nem történt semmi különös, azért nem írtam, ma viszont annál inkább! Képzeljétek, reggel mondta a Papa Anyának, hogy elvisz engem is magával, amikor megy tojásért, s megnézhetem az egész gazdaságot! Na, nekem sem kellett ám kétszer mondani! Érdekes volt nagyon, ahogy a bolttal ellentétben itt nem dobozban vesszük a tojást, hanem jön ugyebár rögtön a tyúkok alól, futószalagon sorban, ahogy a tyúkok odapakolják őket… nagyon látványos volt, és így aztán tuti biztos lehetek benne, hogy holnap reggel friss tojást fogok enni. Ami meg még tutibb volt, az az, hogy egy ilyen gazdaságban vanak igazi traktortok például! Ugye el tudjátok képzelni, hogy egy hozzám hasonlóan automán kiskrapeknak ez mekkora élmény? Egy csepp félelem sem volt bennem a nagy gépek mellett! Sőt, amikor a kedves kis emberek felajánlották, hogy egyedül beülhetek az egyik gépbe, én egy cseppet sem hezitáltam: úgy csináltam mindent már elsőre, ahogy az a nagykönyvben meg van írva! Mondták is az emberek, hogy ha akarok, akkor a délutáni műszakba már be is állhatok, de mondtam nekik, hogy nekem délután aludnom kell, de amint lehet, eljövök majd besegíteni szívesen, csak szóljanak, ha nem bírják a sok melót!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése