szombat, november 15

A manók

Tegnap este megjött a Bóbita is, és ma reggel a Papa, meg Ő, meg én bementünk a városba. Anya otthon maradt porszívózni, meg várta Apát, hogy majd együtt jönnek be délben a városba, hogy együtt ebédeljünk egy igazi étteremben (a Mama is bement már hajnalban dolgozni, mert valami kiállítás van). Addig is sok mindent csináltunk: először is megnéztük együtt a karácsonyi díszítést a Malom plázában (a központi emelvényen van egy nagy karácsonyfa, amit manók vesznek körbe, meg vannak kiállítva autók is…esküszöm, nem is tudom eldönteni, hogy a manós érdekesebbek-e, vagy pedig a Ford új modelljei…), aztán meg elmentem a Papával a piacra, meg sétáltunk egy nagyot a városban. Igaz, én sok látványosságot átaludtam, de arra azért felébredtem, amikor befutott Apa meg Anya. Mg együtt is visszamentünk a manókhoz, amiket azóta áram alá helyeztek, és most mozogtak is, nem kis örömömre…alig lehetett engem onnan elrángatni! De aztán hamar megbékéltem, mert kiderült, hogy van mozgólépcső is, és némi szülői-nagyszülői felügyelettel mentem is vele vagy 30 kört…nagyon jó volt!

Aztán együtt megebédeltünk a Tiszti klubban, Mama munkahelyén, majd elégedetten hazamentünk. Délután nagy közös alvást rendeztünk, aztán még sétáltam egyet a Papával. Nem is csoda, hogy ennyi program után esténként szinte úgy ájulok be az ágyamba!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése