hétfő, augusztus 2

Itthon

Hazaértünk… fárasztó út volt, még késés nélkül is, főleg Dávidnak, aki persze megint az utolsó negyed órában aludt el, aztán persze a taxiba, amit hívtunk, nem fértek be a bőröndök, de a második már hazahozott minket csomagostul…fél nyolckor értünk, most nagyon gyors pihi, mert holnap reggel irány Földvár, merthogy Gábornak lesz a „szümetésnapja” (D. így mondja), és még tortát is kell vennünk (D. szerint kettőt, mert neki is kell).

Hihetetlen, már egy éves lesz a bébike…

Egyébként, igaz, hogy nem írtam, de minden nap felhívtuk Katit, hogy hogy vannak, és hálaajóistennek mindig minden rendben van, Kati bele van szeretve a gyerekbe, minden nap bejárták Földvárt (bár majdnem minden nap esett, úgyhogy nagyon résen kellett lenni, hogy mikor lehet menni sétálni…), sokat evett (márhogy Gábor, nem Kati), sokat aludt, sokat rötyögött… Jó lesz már látni nagyon….hú, de be voltam sz^*#&va egy éve…

4 megjegyzés:

  1. hááát gratula az irományokhoz... irigységgel tele olvasgattam... és igen... valóban nem jött be a jó idő idehaza... de azért mink is túléltük :)

    G. nek gratula

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a gratulákat!
    Képeiteket láttam, leszűrhető belőlük, hogy azért Ti is jól éreztétek magatokat...az időjáráshoz meg már nem is tudok mit hozzáfűzni...sztem ilyen szar nyár még sose volt....vagy megfagyunk, vagy megpukkadunk....
    Tényleg...volt már "átlagos" nap????? Ehhh...öregszünk, morgolódunk... :))))))
    Ja, és semmi cikizés a sodródós videómra??????
    Szinte csalódott vagyok...

    VálaszTörlés
  3. bocsánat... nem illik cikizni...

    azt majd megkapod személyesen eccer... akkkor hallom a hozzá kapcsolódó légszomjnevetéstis :) :) :)

    VálaszTörlés
  4. szóval egyébként semmi cinkelnivalót nem találtam a vidiben... a kölök édes az ugrálós vidin... Nálunk Dudus az akiről nem sikerül medence mellet olyan képet készíteni, hogy nem bukik vagy jön el éppen :)

    A nyaralásunk jó volt csak rendkívül fárasztó :) de a múlt héten kipihentem itt az irodában..

    Pussz:
    S.

    VálaszTörlés