szerda, augusztus 18

Rally a garázsban

A délelőtt új játékot hozott: Nándi ugye aludni szokott egy nagyot még reggeli után, így mivel nekem volt vásárolnivalóm, elvittem magammal a boltba, had szuszkáljon addig a babakocsiban, a többi három gyerek meg a két csajjal itthon maradt a csajokkal. Amikor jöttem haza, már a ház előtt hallottam, hogy marha nagy vihánc van a garázsban. Mivel N. még aludt, leparkoltam a ház mellett, és hátul, a terasznál beosontam, hogy megnézzem, mi a vihánc tárgya. Hátkérem, rally volt. D. a bringájával nyomult, Bóbi tolta G-t az egyik Quinniben, Zsó Botomdot a másikban (igen, ilyen jól megy, kettő van…), és mentek körbe-körbe, néha beálltak egy képzeletbeli rajtvonalhoz, és faltól-falig gyorsulás… Á, nem röhögtem…Videó oldalt elérhető.

Délután meg befutott Anyu is erősítésként. Tamás már délelőtt bepácolt egy csomó husit, én főztem kukoricát, meg kis krumplit, gombát, és este nagy grillezést csaptunk a teraszon. T. hazafelé beugrott a Zilába, elhozta a hét elején megrendelt szilvagombóc tortát (ország tortája 2010)és immár hivatalosan is megünnepeltünk (már amennyire 4 gyerek altatása közben ez egyáltalán lehetséges) Bóbi szülinapját. Miután minden gyerek elaludt, még sokáig dumcsiztunk a teraszon… jó vótt.

És egy életkép máról: Zsó szimultán etet…

1 megjegyzés:

  1. óóóó azok a régi szép szimultán etetések... :)

    Volt bennük részem elégszer...

    S.

    VálaszTörlés