vasárnap, február 20

Párterápia Vargáéknál

Jelentem, találtunk egy új párterápiás módszert!!! Nyugi, nem azért vágtunk bele, mert inog a házasságunk, véletlen volt, de szerintem működik. A múlt héten ugye vettünk a WIIhez új játékokat, és az új WII PLAY egyik fele olyan játékokat tartalmaz, amiket csak akkor lehet végigcsinálni, ha a játékosok összedolgoznak. Komolyan, mi azért nem vagyunk teljesen rutintalan játékosok, de némelyiket tényleg csak ötszöri próba után tudtuk megcsinálni…

A billegő labirintus, amin úgy kell végigmenni, hogy egyszerre kanyarogni, különben a pálya felbillen….ááááá

DE! 10 körös a játék, és összesen kétszer vesztünk csak össze közben! (egyszer azért, mert T. szerint direkt nem úgy csináltam, ahogy kéne, egyszer meg azért, mert szerintem rondán nézett, amikor valamit VÉLETLENÜL! elrontottam…. Ja, most nézem, hogy ezek szerint mindkét esetben ő volt a hibás… háháháhá…én csak a szimplán béna, amiről nem tehetek).

Közben rengeteget röhögtünk, és amikor végeztünk, megbeszéltük, hogy

1, egy Orbán-Gyurcsány menet ezzel a WIIvel lehet, hogy sokat használna az országnak,

2, valószínűleg minden ismerősünk sokkal többször veszne össze a párjával a 10. kör végére,

3, legközelebb, ha ténylegesen lesz valami feszkó köztünk, akkor előszedjük ezt a játékot, mire végzünk, okés lesz minden.

Éljen a WII.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése