szombat, február 19

Szombat


Ma nagyon jó napunk volt: már a múlt héten kinéztük bevásárláskor a Kalandpark nevű játszóházat, hogy ezen a hétvégén családilag elvonulunk majd ide, had tombolják ki magukat a kölkök. Tegnapelőtt este D. még rá is kérdezett, hogy „anya, délután elmegyünk majd abba a játékosba, ami ott van, ahol a csöves kukuckát vettük???” (magyarázat: amikor megbeszéltük, hogy a héten ide jövünk, ugye épp vásárolni voltunk, és ilyenkor mindig gyorséttermes ebéd van, akkor épp KFC, aholis D. kedvence a kukorica, amit, ha izgatott, kukuckának hív…)

Úgyhogy meg sem tudtuk volna úszni, elmentünk a „játékosba”.

Nagyon-nagyon jó volt, mind a két gyerekem pikkpakk feltalálta magát, olyannyira, hogy gyakorlatilag egyetlen normális fotót sem tudtam csinálni, mert bizony mind a ketten kellettünk Tamással, meg az én két gyerekem úgy viselkedett, mint egy zsák bolha…

Én főleg Dájíval voltam, lévén ugye ő az „ügyesebb-mászósabb”, így nekem is aktívan végig kellett ugrálni-mászni az egész komplexumot… ne tudjátok meg, úgy aludtam én is utána ebéd után, mint az állat… marhára le lehet ám fáradni… ha csak a nagycsúszdát veszem, ami cca 5 méter magasról indul (ilyen felfújós csúszda), és oda köteleken kell felmászni, ami ugye egy négyévesnek pite (ráadásul én alulról kicsit tudtam tolni a popsiját, ha ellankadt), de azért én harmadszor már nem másztam olyan fürgén (és nem tolt meg senki hátulról). Legnagyobb sikere egyébként a bobocar- pályának volt. Itthon ugye „csak” egy bobocar van, na, itt mindkettőnek jutott saját, és halál boldogan (és álltai gyorsan) köröztek-versenyeztek.

Szerintem a jövő hét végén is eljövünk.

Este meg T. elment kártyázni-haverozni, és természetesen megint hozta magát a szabály, hogy ha egyedül vagy a kölkökkel, akkor valahogy jobban figyelnek rád (igen, van a betegséges szabály is, hogy amint Apa kihúzza a lábát, lebetegszik valamelyaik/mindkettő, de úgy látszik, van valami kilométer-határ, aminek meg kell lenni…)… olyan aranyosak voltak… a képen egyébként látható a vacsi utáni ejtőzés … G. észrevette, hogy maradt még kifli az asztalon, és vitt Dávidnak is…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése